Kizĺar 24 saat biyunca sancı cektim öldüm oldüm dirildim engeve saat 4 suyum geldi bebegim kakasini yapmişti ve kalp atislari yavasladigindan acil sezaryan oldum bebegimde bende cok iyiyiz allaha şükur
Bu arada kizlar 24 satin sonunda açılmam 6 cm di rahmimde sişme olduğundan açilmiyodu artik ölucektim son anda sezaryan olduk iyiyiz allaha şükür