Selam hamişler 17+4 haftalik gebeyim ve bugün tahlil sonuçları elime geçti b12 eksikliği olduunu ve iğne yaptırmak gerektigini söyledi doktorum ve 9 aylık kızım var dogum yapali 9 ay oldu haliyle vücutta vitamin kalmadı 😉 ve bugünden itibaren igneye başlayacağızzz sizce geçmi kaldık yoksa tam zamanındami gerekeni yapiyoruzzzz