SemihDamlaDalan Esrelf aynen canım bende hep düşünüyorum öyle ama cinsiyetimiz belli değil henüz ama biz elimle buldum kız ve erkek ismi hazırlıklıyız ☺☺
Sibeleymen Nagis arkadaşımın kızı var Ahsen feyza çokta hoşuma gidiyor.. Görümcemin kızı oldu onunkide Nursena.. Tabi karar size kalmış..
selen8sefam Yazı olarak güzel ama sesli olarak söyleyince güzel olmuyo ben kızım olursa diye düşünmüştüm sesli söyleyince vazgeçtim 😄