Sydabskrt amin cnm bende onu düşünüyorum doğum nasıl olcak dayanabilecek miyim diye vakit yaklaştıkça korkmaya başladım. Oğlum doğum pozisyonunda kafasıyla çok baskı yaptırıyor, kilo aldıkça ağrılarım daha da artıyor. Allahtan az kaldı vakit azaldıkça şikayetler de artıyor resmen, çok zormuş annelik. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah🙏🏻