damla_25 Merhaba arkadaşlar ben 2 ay önce normal dogum yaptım yurtdışından yeni geldim konyada sprail taktırmak istiyorum bildigniz özel hastane bide fiyatlarını yazar mısınız haa bide memnun musunuz