Boncukbeyinannesi
Süt az olduğunda sağmak, sütü arttırıyor diye okumuştum bir yerde. Bildiğim kadarıyla da sütün fazla olması da mastite neden olabiliyor, fazlasını da sağmak gerekiyor. Görümcem 2. Ye yeni doğum yaptı, onda manuel var, fazla geleni sağıp saklıyor.
Ben elektrikli almayı düşünüyorum, üstelik çalışacağım ve anneme bırakmam gerekirse acil durumda sağıp vermek mantıklı geliyor.