Sevgigulsen kuzum doktorun daha net bilgi verir bildiğim kadarıyla anlatayım. Hepatit b li anne doğum yaptıktan sonra bebeğe hepatit b aşısı vuruluyor , birde ımmünglobülin iğnesi vuruluyor. Böylece bebekte bağışıklık gelişmiş oluyor. Sonrasında bebeğini rahatça emziriyorsun. Bebeğe de bulaşmamış oluyor yani.
Gebelikte hepatit b tedavisi nasıl yapılıyor bilmiyorum.