Herkes anlatıyor bende zorlu ama sonu bı o kadar da güzel biten doğum hikayemi anlatmak istiyorum 🙊05.09.20 de hafif kahverengi lekem gelmeye basladi.08.09 da gece 23.00 dan sonra sancılarımın şiddetini arttığını farkedip zar zor bı şekilde lekem veya suyum gelmeden uyuyup az da olsa dinlenmek istiyordum🙈Yatağa girdim ama uyuyamadım sancidan.Sabah saat 4 civarı gibi tam yeni uykuma dalarken alttan birşeyler gittiğini hissedip eşime tuvalete gitmem gerektigini söylerken ayağa kalktığımda suyumdaf bir miktar boşaldı 😬Lavaboya kendimi zor atıp direk taksiyi aradık hastaneye gittik.Ebe hanım eve gidip beklememizi sancılar siklasinca gelmemizi söyledi.Eve gittik sabaha kadar sancı çektim ama sancılarım 5 dakikaha düşünüyordu.Annem icimiz rahat etsin diye 09.09.20 de sabah 11 civarı gibi hastaneye gidelim tekrar ne olur ne olmaz dedi.Tekrarr hastaneye gittik doktorum baktı ve direk yatış yaptı.Sancilarim sık olmadığı için 11 buçukta bana suni sancı verdiler ve rahim agzimin gayet normal doğuma müsait olduğunu söyledi.İkindinden sonra ya kadar çok fazla sancı çektim ve dayanamayıp prenses doğum istedik onu yaptılar ve iki saat kadar dinlendim.Sonrasinda yine suni sancı verildi rahmim açılsın diye akşam 8 e kadar açılmam 9 cm oldu doktor gelip baktı ve bebeğin rahmime kafasını değil de sırtını getirdiğini soyledi ve tekrar prenses iğnenin 2. Dozumu yapmalarını 2 saat sonra tekrar bakacağını söyledi .Ama bu sefer benim kendi sancılarım da siklasinca duramaz oldum gücüm hiç kalmadı .2 saat sonra doktor geldiginde tekrar baktığında bebeğin başının beklenen pozisyon dışını aldığını söyledi sonra bize beklerseniz pozisyon değişmesini bekleriz dedi.İsterseniz de sezeryana alırız dedi ama size kesin döner veya kesin dönmez demiyorum dedi🙄Bebeğin isteğine bağlı o o da dedi 💁🏻♀️Bende artık dayanacak gücüm kalmadığı için sezeryan olsun dedim🥺24 saat çekilen uykusuzluk sancı sıkıntı stres derken sezeryana alınmak çok kötüydü 🙈Ama sonu güzel bitti🐣Minik erkeğim 09.09.29 de gece saat 23:04 de dünyaya gözlerini açtı 🙈Sonu istemediğim gibi olsa da oğluma kavuşmak herşeyin en guzeliydi🥳Herkes anısını anlatıyordu bende içimden geldi ve yazmak istedim korkulacak bişe yok şimdiden okuyan herkese çok teşekkür ederim 🥰 Bebeğine kavuşmaya gün sayanlar inşallah bebeklerine sağ salim kavuşurlar 🤲🏻