Elif1147 ben öğretmenim canım ilçeden geliyorum Kenan Gengeç e gidiyorum o kadar memnunum ki anlatamam. Uzun uzun inceler ayrıntılı bakar sen sormadan herşeyi anlatır. Telefonlarına cevap verir birşey olduğunda korkutmadan tatlı dille anlatır. Benim ilk gittiğim doktordu Veysel Bey o kadar soğuktu ki ve içim rahatlamamıştı hiç. Bana merhamet vicdan güleryüz önemli ve gerçekten memnunum. Sadece organ taraması in Şinasi Çiftçi ye gittim. Hala Kenan Hocam ile devam ediyoruz şiddetle tavsiye ederim😊