Nur_nur06 Sizce tek defne mi olmalı kızımın adı , yoksa defne hifa mı ? Defne kesin koyacağız ama yanına isim olsa mı olmasa mı kararsız kaldık 🌸
Ferhaykoo Nur_nur06 Onunla konuşmayı dene nasıl seslenmek hoşuna gidiyor tek mi ikisi mi ona göre karar ver bence 🥰 bu arada ismi çok güzel rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Nur_nur06 tgbktszdmr biz de çok beğendik canım yani eğer ek isim olursa hifadan başka isim düşünmüyoruz sadece defne hifa mı yoksa defne mi arasnda kaldık 🌸 teşekkür ederim
Nur_nur06 Ferhaykoo amiin inşallah canım çok teşekkür ederim rabbim bütün hamileleri bebeğine kavuştursun 🌸🥰
dmt92 bence çift ismin avantajı çok sadece defne kullanmak isterse ilerde kendi karar verebilir. Şu aralar Defne ismi çok verildi ondan Hifa ile birlikte daha eşsiz olur. iki türlüde güzel isim
dmt92 bence çift ismin avantajı çok sadece defne kullanmak isterse ilerde kendi karar verebilir. Şu aralar Defne ismi çok verildi ondan Hifa ile birlikte daha eşsiz olur. iki türlüde güzel isim