Kızlar merhaba doktorum mantar var dedi ve bu fitili verdi 19+1 haftalığım. Fitili kullandım yattım ama en az sabaha kadar 4 defa iç çamaşırı degistirdim . Fitilin geri gelmesi neyse de sanki altıma yapmış gibi ıslak çamaşırım . Kullananlar deneyimlerini yazarsa sevinirim .normal mi