Mhanim Kızlar bugün kurtajımdan 45 gün gecti yaklasik. Adet oluyordum. Kalp carpintisi nedeni ile gittim betahcgm 11 çıktı. 2 hafta önce 19 du. Neden bu kadar yavaş düşüyor bir de acaba nasil 0 lanmadan adet oldum??
Boncugummmm Mhanim hmen sıfırlanmıyor bazılarında arkadaşımın görümceside sıfırlanmadgı için baktryordu korkma düşer bnce