mervoss 38+1 den selamlar tekrardan 😂 bebegim baş aşağı 31 den beri ama bubaralar fark ediyorum da karnımın altı yumuşak bıngıl bıngıl 😂 neden acaba aslında sert olması gerekmiyor mu? E ben nası dogurcaammm?
ags mervoss yaaa size hep denk geliyorum. Hayırlıca kolay doğumlarınız olur inşaallah ☺️☺️ Sanırım sizin de ilk bebeğiniz heyecanınızı buradan hissediyorum resmen🙈
damlaaax18 mervoss kanki benimde öyle ya 😂 sanırim hamilelikten önceki kilolardan benim sende hamilelikten once gobek varsa ondan olabilir karnımın üstü sert altı yumuşacık 😂😂
Fatma0505 mervoss cnm eğer bebiş kanala yerleşmişse oyle oluyo doktorum soylemiştiiç tarafa kafasıni koyduğu icin yumusama olmasi normal demişti su anda zaten doguma gidiyorum dua edin bana😊
M_N_R mervoss Ya iyide aylardir benim karnim yumşak🤷♀️😂Dogum pozisyonunda ama kanalda falan degildi bebek🤷♀️Bence başka bişeyden😊😁
selin4141 mervoss ahhh tatlım o dert bende de var hamilelik öncesi kilolar bingil bingil 😁😁🙈 hamile kaldığımda nasıl sevinmiştim ah gidicek o tamamen bebek sertlestirir doğumdan sonra o da kalmaz diye de tüm ümitler yok oldu 😁🙈
selin4141 mervoss ah kuzum kelin ilacı olsa önce Kendi başına sürermiş 😁 bende bilmiyorum ki inşallah doğumdan sonra korseyi takarız da toparlanir