Bu akşam tam uyuyorduk eşimle,belden kasiklara vuran nefes kesen bir ağrıyla kasildim 15 dakika boyunca
Doktorumu aradım nst çekilsin, ve alttan açıklığına bakılsın dedi.Nst de en fazla 35 leri gördüm, açıklık 0.Yalanci doğum sancısı böyle birşey mi.Suan hicbisey yok..