Babyboy2309 merhaba ben 1 bucuk sene once normal dogum yaptim tabi her daim zor bana suni sanciyi verdiler tabi acilmayi bekliyorsun kimisinde 3 saatte dogum olur kimisinde de benim gibi 13 saatte ama benim tamamen hastanenin sucu beni yurutmediler banyo yapmama izin vermediler habire yattim yatinca acilma olurmu o sanciyi cekiyorsunuz ya ikinma baslayinca hersey bitiyor hop dogum oluyor onca aci sanci bi anda hic birini yasamamis gibi oluyorsunuz ben dogumhaneden yuruyerek ciktim esim o an agladi 😊he dikisim tabiki vardi cunku 7 cm aciklikta dogum basladi ama hic agrom olmadi sadece kaburgam yataktan kalkarken agriyordu o kadar o da uc gune gecti suan cok sukir hamileyim gene normal gorunuyor bi terslik cikmazsa ama her zmaan derim her dogum zor rabbim benim icin ve evladim icin hangisi saglikliysa onu nasip et rabbim diyorum
sezeyan derseniz hic fikrim yok ama butun arkadaslarim sezeryan oldu biri haric o normal dogum oldu eger ki sezeryanda korkmazsaniz dogumdan snr bol bol yuruyup bol rezene cayi icerseniz kendinizi sicak tutup o gaz varya onu hemen atarsaniz hemen toparlanirsiniz