Boncugummmm 2.kaybımdan sonra beynıme pıhtı attı ama hiç geçmıyor agrılarm corasprni ömur boyu kullanıcam.bu durumu nasıl atlattnız benımle aynı durumu yaşayan varmı😔 artk korkar oldum hem kaybettmekden hemde kayıplarmdan sonra başıma gelen rahatszlıklarmdan
ags Boncugummmm çok geçmiş olsun. Hiçbir fikrim yok gören arkadaşlar olur belki üstte kalsın diye yazıyorum. ☘️
zynp131820 Boncugummmm çok geçmiş olsun benimde bir bilgim yok maalesef umarım bilgisi olan biri görür..