33+3 üm bir haftada 3 defa sancım oldu. İlk olanlar dinlenince geçti ama bu akşam 2 saat sancı çektim. Belden öne ve bacaklara doğru. bebek müthiş hareketliydi. Biraz geçmişti şimdi yeniden başladı. Belimi, böbreklerini ve kasıklarımı zonklatıyor. Bu böyle mi devam edecek? Bir çaresi yok mu?