Evvet bir doguramiyorum postu acip üzerine bir hafta sonra doğuran ben de doğum hikayemi yazayım 😍 35. Haftadan beri nst ye giriyordum ve 40. Haftaya kadar hiç sancım çıkmıyordu . Hiç yalancı sancım falan da olmadı hamilelik sürecinde 40+3 günlükken kontrole gittim ve Dr muhtemelen sancım gelmeyeceğini söyledi müsaitseniz yarın suni sancı verelim dedi biz de kabul ettik eşimle . Tabi ilk doğumum ve genel.olarak hiç bir şey bilmiyordum korkmamak ve ön yargili olmamak için de doğum ile ilgili pek araştırıp okumadim başkalarını da dinlemedim.21 Ağustos sabah 8.30 da yatisim yapıldı direkt beni doğumhaneye aldılar önlük verdiler giydim hemen orada şamar yolu açtılar nst ye bağladılar açıklık var mı diye baktılar daha hiç bir doğum belirtim yoktu. Sonra odaya geçtim . Gelen giden ebeye hemşireye soruyordum bu serum suni sancı mi diye değil diyorlardi bende sinirlendim eşimi Doktorun yanina gönderdim suni sancı vermeyeceklerse niye yatırdı beni diye 🙄 doktorm da eşime korkmayayim diye ebenin öyle söylediğini söylemiş rahatladım suni alıyorum diye 😂 tabi gece 2 ye kadar suni takılı kaldı bnde ve nst de tık yok 0 -20 arası gidip geliyor bn bir şey hissetmiyorum açıklığa bakıyorlar yine hiç bir doğum belirtisi yok .gece 3 gibi çıkardılar suni sanciyi bebeğin nabzı düşmeye başladığı için sabaha kadar bir güzel uyudum 22 agustos sabah 8.30 da tekrar taktıklar suni sancıyi sancı geldikce çömelip ıkınmami söylediler ama bn sancı falan hissetmedihim için yatakta öyle yatip TV izliyordum . En son bir ebe geldi böyle hiç acilman olmaz kalk yürü dedi başladım koridor da yürümeye diğer hamilelr doğum yapan bayanlar beni görünce seni sezeryana alırlar doğuracak kadın böyle yurüyemez diyorlardı . 11 gibi Dr geldi doğumhane ye kontrole aldılar 3 cm açıklık varmis suyumu patlattı suniyi çıkardı .artık buradan sonrası dayanilmaz oldu 🙄 şiddetli karnıma ağrı giriyordu afedersiniz sanki ishal sancısı gibi geldikçe çömelip ikiniyordum . Doktoruma söylemiştim epidural istediğimi ama beni kandırdılar 🥴 yapicaz diyip yapmadılar 😂artık sancidan ağlamaya bağırmaya başlamıştım dayanamıyorum epidural yapın artk diye saat 13.15 gibi ebe aldı tekrar doğumhaneye gittik açıklığa baktı doktoru aradı ve doğum başlamıştı . Açıkçası ıkınmayı nefes almayı vermeyi falan beceremedim pek . Karnıma bastıra bastıra dogurttular beni bir ara ölüyorm diye bagirdigimi hatırlıyorum .13.49 da oğlum doğdu . Ama çok şükür sadece 3 -3 buçuk saatlik bir zorluk çektim . Kesi atıldı 3 dikisim var . Normal Doğuma karşı ön yargili olmayın gerçekten o an çekilmez gibi oluyor ama bebiş doğduktan sonra hem kendinizle gurur duyuyorsunuz vay be çıkardım diye 😂😂 hemde doğumdan hemen sonra sapasağlam ayaktasiniz ben hemen yürüdüm 😂 sormak istediklerinizi sorabilirsiniz