Benim ilk gebeliğim ve pandemiye denk geldi 6. Ayimdayim her ay bir kere gitmeye çalıştım ama her gittiğimde saçma saçma şeyler yaşadım.birinde doktor ultrasonda baktı sekretere bilgiler verdi dönüp bana bebek hakkında tek bı kelime bile söylemedi bı ultrason resmi bile vermedi diğer doktorlarda aynı şekil 2 3 muayeneden sonra artık ben sormaya başladım ve şöyle bı olaya şahit oldum ambulansla bı kadın getirildi Suriyeli ydi hiç gelmemiş kadın hastaneye sekreter de bilgileri giremiyordu bı doktor geldi ve biseyler yaz işte bide bunlarlami uğraşacağız dedi ben o kadar tedirgin oldumki kendimizi nasıl emanet edeceğiz böyle doktorlara tek temennim insan olan birine denk gelmek 😟