37+6 haftalığız yarın çatı muayenesine gideceğim doktorum kendisi söylemişti hatta gecen hafta yapacaktı ben doğum şekline karar vermemiştim o zaman biraz daha bekleyelim haftaya cumaya geldiğinde kararını vermiş olursun ona göre catı muayenesi yaparız demişti