Cas Doğum yapalı 20 gün oldu normal doğum bu arada . Sadece 3 dikişin var iyileşmek üzere dikişler ama vajinamda değişik bir ağrı acı hissi var doğum yaptigimdan beri böyle bir şey yaşayan var mı