Nslhnfdn Merhaba hanimlar 7 haftalik hamileyim. Bu sabah uyandigim da adet kanamasi gibi kanamam oldu baya fazlaydi. Doktor kesenin durdugunu ve kalp atisinin oldugunu soyledi. Boyle bi durum yasayan var mi? Progestan ve igne verdi ek olarak.
Esen Nslhnfdn benim bastan beri oluyor çok kanamam sadece 1 kez oldu ama öbürleri akinti şeklindeydi serum vermişti onda da yatırmıştı ilaçlarını düzenli al ayaklarını dik yat iş yapma ani haraketler yapma eğilme düzelir insallah. Allah Size bagislasin
Fulyag Nslhnfdn Ben de 2 gün önce gece yaşadım kanama baya kırmızı ve yoğundu sabahı zor ettim sabaha doğru kahverengiye döndü doktora kontrole gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi bebek gayet sağlıklıydı ama garanti olsun diye progestan verdi zaten gün içerisinde de bir daha olmadı ama insan çok korkuyor 😕
Dlktpl Nslhnfdn 12 den 18.haftaua kadar yasadım bolbol dınlenın ılac ıgne kullanın bol su baska yapcak bısey yok
birmelekbekliyorum 7.haftama girdim ve bu gece aynısını yaşadım doktor iğne yaptı progrstan ilaç verdi umarım normal bir durumdur çok korkutucu ama😞
Nslhnfdn birmelekbekliyorum evet ben bu kanamaya cocuk durmuyodur diye gittim ama cok sukur. Cok da dikkat ediyorum genel de yatiyorum ama olacagi varmis iste
birmelekbekliyorum Nslhnfdn aynen öyle 😞rabbim bi daha yaşatmaşın aynı korkuyu inşallah herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin🤲🏻
deletedmom04 Ilk 3ay dinlen ayağının altına minder koy kaldır ve uzan. Diğer aylarla farkını hissedeckesin daha hassas ilk 3ay vücut alışıyor bebek tohum gibi tutunmaya çalışıyor. 12. 13. Haftada yeri saglamlassin