Karadenizli Ben daha gitmedim ama yarın gidicem memnun kalanlar var çevremde arkadaşlarımdan doğum yapan felan kendisine giden varmı acaba
Ayseege6156 Karadenizli canım bende o hastahaneye gidiyorum doktorum duygu ışıl gencer ben çok memnunum eğer ilk gideceksen benim doktoruma gidebilirsin çok ilgili ve rahatlatıcı biz çok memnunuz muayenesi 240 olmuş 210 du