Ebrublbl bende 28 haftalık gebeyim iki gündür ağrım var göbeğin üstünden göbek deliğine kdr ağrının şiddetli olduğu bı kenar var onun dışında yayılıyor ağrı acile gitmek zorunda kaldım çünkü nefes alıp verirken karnım da bı batma hissdyrdum elimle bastırarak Afif Afif nefes alarak hastaneye kdr zor gittim NTS de ağrım çıktı erken doğum belirtisi dedi ama o kdr cins bı doktora denk geldim ki sinirlerim bozuldu doktoru görmeden idrar vermeni söyleyen bı hemşire flan fiyaskoydu Bende kendi doktoruma gidicm kontrolumu bekliyorum tekrar ederse erken gidicem Allah yardımcınız olsun