Cnsuyakan Çok şükür 90 ı gördük bir kaybım olduğu için ikili rakamlara düşmeyi dört gözle bekledim. Sizlerin kaç kaldı ? Birde bizim prenses çok hareketli ya normal mi acaba artk bir tarafta toplanıyor sertleşiyor sizlerde durum nasıl 😊
Mkblgrlyn Cnsuyakan son 101 102 gün falan kaldi çok şükürr. Karnım oyle bi geliyor ki anlatamamm ve boyle titremeler oluyor karnımda 🥰🧿
yaseminyasemin Cnsuyakan 78 günümüz kaldı çok şükür harekete gelirsek bir an hissettirmediği olmuyor hep ben burdayım diyor doktor bile çok yaramaz bi oğlun olacak diyor 😊
Cnsuyakan yaseminyasemin yeni nesil gümbür gümbür geliyoo galiba😀 kasiklarinizda hissettiginiz oluyor mu aşağıda mi acaba diye korkuyorum bazen
Cnsuyakan yaseminyasemin yeni nesil gümbür gümbür geliyoo galiba😀 kasiklarinizda hissettiginiz oluyor mu aşağıda mi acaba diye korkuyorum bazen
Cnsuyakan Ebru222 üç haneli rakamlar hiç bitmicek gibiydi ama çok çabuk geçti sizinde öyle olur insllh 😊🙏
yaseminyasemin Cnsuyakan bende aşağıda hissediyorum dedim doktora ama gayet yukarıda dedi başı ayaklar aşağıda hareket edince rahime baskı yapıyodur ondan aşağı hissi oluyodur dedi. aynen baya gümbür gümbür karnımı delcek sanki maşallah 😃
Cnsuyakan DilanDag nasıl son haftalar her hafta bir değişim oluyor sikayetler çoğalıyor son aylarda neler bekliyor bizi 😀
Elmaveannesi Cnsuyakan sonnn 9️⃣9️⃣ :) benimde prensesim dun cok hareketliydii bugun cok sakin arada bir sertleşiyor karnim