Annem1 Kızlar 34+2 doğurdun. Ama oğluşum yoğun bakımda solunumu hızlı başka sorun yok erkek doğan bebeklerde olur dediler. Dua edin
Deletedmom411 Annem1 Allah analı babalı büyütsün inşallah en kısa sürede solunumu düzelir kavuşursunuz 🤲
yamacalimoms Kuzum rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin korkma ben yeni doğan yoğun bakımda çalıştım,öyle bebekler çok daha rahat atlatiyorlar.sorun olmazsa neden erken doğum yaptın? Benimde riskim var 34 haftaligim bende
Bilibon Rabbim sifalar versin bebege kormayin cok kucuk degil evet biraz erken ama cok degil cok gecmeden evinize donersiniz birlikde insallah
Annem1 Hepinize çom teşekk0ür ederim canım. Biraz sancım var tek tek cevap yazamadım kusura bakmayın. @