Kızlar kusıra bakmayın böyle yazıyorm ama 2 gündür fln idrar yaparken hafif yanma ve tamamını yapamama hissediyorm. İltihap belirtisi bu biliyorm sağlık ocağına gitsem direkt idrar tahlili yaparlar mı? Nasıl geçirebilirim doğal yollrla var mı bildiğiniz bir yol