Merhaba 40+2 olduk. 2 cm açıklığım var. Özele gidiyorum. Sancım yok suyum da gelmedi. Sadece nişanım geldi. Doktorum 4 5 cm açıklıktan sonra yatışını yapar suni sancı veririz dedi. Ama bazı annelerimiz 2 cm açıklıkla bile suni aldıklarını doğumlarının başladıklarını söyledi. Bende artık beklemek istemiyorum. Kilo alıyor ve aldıkça normal doğum zorlaşıyor doktor bunu bildiğinden dolayı beni mi oyalıyor anlamadım. Çünkü suni sancı verilip suyun patlatılmasıyla açıklık ilerliyormuş açıklığı tetikliyor ve hızlandırıyormuş bu. Doktorum kendi kendine açıklığımın olmasını bekliyor fakat 3 gündür değişiklik yok. Beni oyaladığını düşünüyorum. Eğer gerçekten 2 cm açıklıkla bile isteğe bağlı doğum başlatılıyorsa bunu doktoruma söyleyeceğim. Gününü doldurduk çünkü. Neyi bekliyor anlamadım. Bu konuda bilgisi olan anneler yazarsa sevinirim