Merhabalar. Ben il değişikliği yaptığım için Dr değiştirmek zorunda kaldım. Özel hastanedeki dr bebegimin gelişiminin önde olduğunu ve kilosunun 3 kilo olduğunu söyledi. Bugün devlete gittim oradaki doktor sadece 2 gün önde çıkardı bebegin kilosu da 2600 dedi. Kime inanicam bilemedim doğuma da az kaldı. Ultrasonlarda değişiklik oluyor mu böyle