Ecem-Kuzey oğluma molfix ile başladım sleepy falan da denedim ama olmadı taşırdı pişik yaptı şimdi 22 aylık prima aktif kullanıyoruz gayet memnunum şimdi ikinciye hamileyim ona da molfix ile başlamayı düşünüyorum bakalım pişik yaparsa da direk prima aktif alırım o kadar memunum ki oğluma akşam 10 da takıyorum sabah 10 a 11 e kadar duruyo nerdeyse