Zeyneb5168 PolenLina merhaba canım eczanede humana çayı var ben ilk kızımda onu kullandım bana aşırı derecede süt yaptı tadı filanda çok güzeldi şimdi oğluma hamileyim doğsun yine kullanmayı düşünüyorum
gokcecan PolenLina şuan gebeyim. Ebemin tavsiyesi üzerine doğum çantama 2 malt içecek koydum. 1taneyi 3e bölerek gün içinde içicekmişim doğumdan hemen sonra. denicem bakalım nolcak. İnş çok sütümüz olur
Asel61 PolenLina ben 39 haftalık hamileyim ama hic öyle şeyler düşünmüyorum kullanmayı saat en şimdiden baya geliyor sagsam baya çıkar bence stres yapmayın doğal şeyler le de gelebilir sütünüz bol olsun inş
DilanDag Zeyneb5168 kullanımı sadece doğumdan sonramı oluyor yoksa doğum öncesi başlamak gerekiyormu? Birde günde kaç kez içilmesi gerekiyor? Sıcak mı içiliyor soğuk mu? Çok sordu sordum kusura bakmayın 💐
Zeyneb5168 DilanDag ben doğumdan sonra başladım cnm ilk günde 2 su bardağı sıcak içiyorum baktım sütüm iyi doktor herşey iyi gidiyo deyince günde 1 bardağa düşünmüştüm tarifi üstünde ayrıntılı yazıyo ama 1 kaşık atıp sıcak suyla karıştırıp içiyoruz tatlı aromalı bı tadı var çevremde çok kişide kullandı megmunlar
PolenLina Asel61 ben çok zor bir gebelik geçirdim ve hala geçirmeye devam ediyorum o yüzden her türlü ihtimali düşünüyorum inşallah ihtiyaç duymayız 🙏
Shr1530 PolenLina extra bişey yapmıyorum fakat incir son ay bolca tüket tarzında öneriler aldım bakalım
Asel61 PolenLina bende zor bi hamilelik gecirdim ilk üç ay kanamam vardı sürekli yattim hep doktorlardaydık sonra si doktorun anlam vermediği bisekilde yemek.yedikten sonra bisey oluyordu bana soğuk soğuk terleme bayılacak gibi 2 ayda öyle çektim şimdi de zaten mide yanmasi beni öldürüyor sabahliyorum çoğu kere yinede şükür iste
gokcecan Enfal e bebekten aldım. Arpa suyu, alkolsüz bira diye geçiyo. İnternet yorumları çok iyi, tadının da sulandırılmış pekmeze benzetenler var. Promalt adı. Toplu alımda indirim oluyo.
PolenLina Asel61 bende de mide yanması var ama benim kızım aşagıda o yüzden çok etkilemiyor hala yatarak bekliyoruz rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏