Mirayse1 benim şidettli agrılar vardı enfeksiyon bebege yakın tortu oluşturmuş hemen hastaneye aldılar serumlar ve antibiyotik tedavisi ile tortu yok oldu ama enfeksiyon sürekli devam etti bitmiyor sarı renkte akıntı varsa bel bacak kasık agrısı varsa enfeksiyon var demek bence bol su içerek yendim sayılır sürekli idrar testi veriyorum her kontrolümde iç çamasırımı sürekli degiştiriyorum ve ütülüyorum mikroplar yok olsun DİE sirkeli su ile yıkadım yine yüksek cıktı enfeksiyon doktor fitil verdi onunla azaldı geçenlerde kanamam geldi yine hastaneye aldılar enfeksiyon fazla cıktı 2 gün tadavi gördüm sıfırlandı enfeksiyon cok şükür aman dikkat et idrar testi yaptır muhakkak