Gamzisderler benm de erken başlamıştı ağrılarım. Bulantı kusmam olmadı da bu ağrılardan çektim hep. Rahim büyüdüğü için de ağrıyor ilk haftalarda bebek birazcık büyükse suyunuz fazlaysa da haftasından fazla ağrı yapabiliyor. Ama bunların hiçbirinin olmasına bakılmaksızın da ağrı oluyor. Ben 34+5 oldum ne yazık ki ağırlar artarak devam ediyor ama bebekte sorun yoksa, kanama vs yoksa tüm ağrı sızılar normal demişti bana doktorum