Hanımlar merak ettiğim bir konu var . Hamilelikte olan çatlaklar doğum sonrası geçiyor mu . Çatlak kremlerine pek güvenmiyorum . Geçirdi diyen var mı bir ürün öneren ucuz da değiller bu arda işe yarayacağını bilmeden almak istemedim . Şimdilik bebek yagıyla idare ediyorum . Karnımda yok ama kalçamım üstünde var hep kedi cırmığı gibi çok kötü duruyor . Bir önerisi olan varsa sevinirim hanımlar