Bugün çatı muayenesi oldum ve istemeden kendimi kasmışım. İnsanları boş yere korkutuyorlar. Zaten doğum stresi bilinmezliği bizi tedirgin ediyor. Daha önce çatı muayenesi olmuş, doğum yapmış yada herneyse bunlarla alakalı yanlış yönlendirme yapıyorlar. Uzak durun bu insanlardan. Muayeneden çıktığım gibi bütün o boşa korkularımı attım Allah onları bildiği gibi yapsın dedim. Çünkü hiç acımadı, kendimizi kasmasak daha rahat bile oluruz. Boşuboşuna kendinizi üzmeyin korkutmalarına izin vermeyin. Herşey güzel olacak, doğumumuzda nasıl olursa olsun sonu çok güzel olacak. Pozitif kalın!