Prenses23 duanı et Allah’a sığın canım Allahın izniyle inşAllah birşey olmaz seni o kadar iyi anlıyorum ki kayıp çok zor insan her seferinde aynısını yaşayacak sanıyor bende ilk 3 ay hep ağlıyordum yüreğim ağzımda ruh gibi geziyordum budamı düşecek diye hiç hayalini bile kuramıyordum bugünlere geleceğimin binlerce kez hamd olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah bizde sağ salim kucağımıza alırız inşAllah evlatlarımızı..Hep pozitif ol inan ki baktım kendime zehir ediyorum en istediğim şey olmuş ama benim aklım fikrim kötü senaryolarda dedim kendine gel yeter herşey nasip herşey Rabbim’den verende O alanda O şüphesiz ki ne yaparsam yapayım Rabbim’in dediği olacak en iyisi teslimiyet ve dua dedim dahada bıraktım kurmayı kafamda..Rabbim’in dediği olur sen duanı et Rabbim’e bırak canım gönlün hep ferah olsun 🤗