Zynp01 Okyanusliya lierac kullanıyorum şuan 37. Haftadayım 36 da bikç tane kırmızı çatlak gördüm ama düzenli kullanamadım yine buna şükür harita gibi değil
Mamababy Deletedmom355 ikisini karıştırdım ama kakao agirlikli tabi hamilelegn basindan beri kullanyrm 36 haftamdaym suana kadar sikinti olmadi şükür