MehtapErol Kızlar , ben bugün şehir hastanesine gittim ikili taramam vardı. 15 gün sonra gel dedi doktorum , o tarihte randevu alayım dedim doktorum jinekolojide görünüyor. Gebe takip te değil yani. Sürekli değişiyor mu böyle? Bilgisi olan var mı?
Ridagnc MehtapErol Evet değişiklik oluyo sabit bı doktor istersen Mehmet Levent Keskin’e gitmelisin randevu alırken belirli hafta aralıklı çalıştığını söylüyor doktorun sen yinede sıra al o kontrol ediyor. Bende 2li tarama için ona gidicem çok memnunum çok ilgililer ekip olarak…
Gulsaharal MehtapErol maalesef aynı doktora gitmek mümkün değil bende orda takipteyim hep başka doktora gidiyorum 21+5 im
MehtapErol okroya O zaman tek bir doktorda kalamıyoruz sanırım. Çünkü ilk 5 haftalık için gittiğimde jinekolojide olmaz gebe takip ten al demişlerdi.
okroya MehtapErol aynen devlet hastanesinde tek doktor olmuyo malesef. Ben ilk öğrendiğim zaman kadın hastalıkları ve doğumdan almıştım randevuyu daha sonra gebe polikliniğinden almaya başladım.( sami ulus beştepe)
MehtapErol kerimannesi İşte bu kötü olmuş, tek doktorla devam etmek istiyordum:-( İnci Halilzade ye gittim bugün, bilgin var mı canım gittin mi o doktora hiç?
MehtapErol okroya Aynen ben de ilk bilmiyordum jinekoloji almıştım yanlış oldu ertesine gebe takip ten aldım. Ama işte gebe takipteki seçtiğim doktor 15 gün sonra yani kontrol günümde jinekolojide görünüyor sistemde
MehtapErol Ridagnc Tek o doktor mu değişmiyor sabit gene pol. De kalıyor. Sistemden randevu alıp gidiyorum sabaha sıra almaya yetişemiyorum biraz uzak kalıyor evim.
hulya1406 MehtapErol tek doktorla devam edebilirsin ben üç aydır Necati hocaya gidiyorum sadece bir kere göksun hocaya almıştım oda Necati hocanın varlığını bilmiyordum ☺️
Ridagnc MehtapErol ben ona sabit kaldığım için bı onu biliyorum canım benimde evim biraz uzak öğle saatlerine veriyolar randevu ben öğlene alıyorum
MehtapErol Safie Randevusuz sabah 7 buçuk ta gel öyle sıra veririz dedi ben de o saatte gidemem diye hep sistemden alıyorum randevu
Filiz_1806 MehtapErol şehir hastanesi mi öyle dedi 😳 yalan söylemişler 🙈 çünkü ben ilk öğrendiğim andan itiberen oraya gidiyorum ve hiç randevu almadım hepde 8 buçuk 9 da gittim ve sıra aldım hiç beklemedende giriyorum doktorun yanına Birde her gittiğimde farklı doktor oluyor sabit doktor bulunmuyor 😇
MehtapErol hulya1406 yerleri değişiyor doktorların bem göksun hoca hamile diye ve boş bulamadığım için inci hanım a aldım ama o da 15 gün sonraya jinekolojide görünüyor
Safie MehtapErol demetten araçla gidiyoruz otobüs dolmuş olsa yetisemeyiz herhalde siz nerde oturuyosnuz