3 yillik evliyim, 32 yasindaym, devlet hastanesine hic basvurmadm calistigim icin firsatim olmadi, istanbul avrupa yakasnda infertilite hastanesi de bilmiyorum
Rapor cikarmak icin ne yapmak gerekiyor, devlette en azindan asilama yaptirip nasip olmazsa tup bebek asamasina gecmek istiyorum