ipkklmn Bebek yağını kullanmayı doktorlar önermiyorlar, gözenekleri tıkıyor.
Ben de set olarak almıştım, sonradan pişman oldum. Çünkü yağını hiç kullanmadım. Şampuan, losyon ve pişik kremini kullanıyorum. Şampuan olarak setin de içinde olan ‘Gentle cleansing gel’ olanını kullanıyorum.