Allah’ım çok şükür bugunleride gördüm acaba bende yazarmiyim diye hep hayal ederdim ♥️ilk önce rabbim isteyen herkese nasip etsin rabbim herkesin evladını kucağa almayı sağ saglim nasip etsin 38+5haftaligim bundan bir hafta önce post acmistim bi santim açıklığım var diye devlete gitmiştim açıklık var demişti yollamıştı eve gittim asla hiç bisekilde sancım olmadı annemde kalıyodum sonradan devleti hiç beğenmedim davranışını benim doktorum normalde ozeldeydi doğumu devlet istedim ama onlar bi santim var bile derken azarlar gibi bende sinirlendim eşime ben kendi doktoruma gidecem dedim tamam dedi seni annene gotureyim annende rahat edersin bide bana yemek yapma evde yorulma dedi aldı anneme gittik annem bana baktı 5gun ama asla bebek hareket etmiyodu hareketleri çok yavaslamisti dedim anne kalk bugün bi özele doktoruma gidelim dedim gece banyo ettim uyumadan bide gündüz saaat 6da banyo yaptım evden çıkmadan sanki içime doğmuştu ama asla sertlesmeden uyuyamadım gece sabaha kadar evde dolandım sonra sabah eşimle annemle sabah 7 de çıktık eşim bizi indirdi ise gitti annemle kontrole geldik acikligima baktı doktorum yok dedi nts ye çık dedi çıktım baktılar bebeğin kalbi çok yavaş hareketleri 30dk da bikere oldu hemen alıp doktoruma indim doktor dedi acil sezeryan bebeğin kalbi duruyo hemen git vezneden al raporları ödemeyi sonra yaparsınız hemen çıkın hazirlicaz sizi ya annemle şok olduk hiç beklemiyoduk annem şeker hastası bi anda ağladı kalktı eşimi aradım hemen gel dedik is yeri iki saat boyunca yollamadilar eşimi bekle elaman eksik yollamayiz demişler eşim bi taraftann agliyo aşkım gelim işi birakim diyo dedim asla öyle bişey yapma bekleben gelene kadar beklicem dedim doğum yapmicam dedim yukarıya odaya annemle çıktık ama ben baştan beri sezeryan istiyodum korkuyodum işte odaya geldik hemşire geldi tamamen soydu beni alttan sunta taktilar Allah’ım anlatamam orda bayıldım ben acıdan sonra gözümü açtım annem başımda agliyo baktım sedyeyle geldiler hadi iniyoruz doğuma Allah’ım titriyorum bekleyin esimle ablam yigenim gelsin bi görim eşim de ablamı almış hastane bahcesine girdiler doktor beklemeyiz dedim ya nolur bekleyin bahcedeler dediler bi dk var koşsun gelsin bekledik eşim ablam tam ben asansöre sedyeyle doğuma indirirken asansör kapısı kapandı eşim ablam beni göremedi tabi canım annem hep yanımda indim omurgalardan anestezi iğnesi vurdular uzattılar benim kalbim yavaşladı doktor 3kadar saydı ben orda bayılmışım ben bayiltmayin bebeğimi Görim dedim ama kalp atisim korkudan yavaslayinca hemen bayiltmislar zaten bacakları asla hissetmiyorsunuz bi baktım bebek sesi geliyor ama gözümü açamıyorum hemen yanağını getirdiler giydirmisler dikis atılıyor ama dikisi hissediyorum nasıl ip atıldığını işte bebeğimi kokladım orda ağlama krizine girdim narkozdan tekrsr bayilttilar ama her sesi duyuyorum sadece bedenim baygın sonra dikiş atıldı gündüz bugün 11.35 de doğuma aldılar 12,de doğumdan çıktım ama sanki benim için koca bir gündü sonra bebeği yukarıya eşime annemin ablamın yanına çıkarmışlar onlar tabi agliyo falan asansörden getirdiler beni eşim beni görünce elimi tuttu ağladı iyimisin dedi ben orda tekrar ağlama krizine girdim narkozdan vücudum nasıl titriyor kucağıma bebeği getirdiler emzir dediler ama annem ablam eşim 3kisi emzirmek için uğraşıyor biri yandan tutuyo bebeği falan ben titremekten nefes alamıyorum ama bebek emsin diye kendimi sıkı tutuyorum sonra kaynanam geldi arktik oturdular falan bebek kucagimdayken diyorum Allah’ım bu benimmi bide çok tatlı teyzeleri♥️işte uyusmam 3saat sonra geçti doktor dedi 3saat ağrı kesici vurmayalim dayan yoksa ayaklanamazsin bi geçti uyusmam ama sancidan kivraniyorum geldiler beni giydirdiler hemşireler falan ağrıdan agliyoeum kivraniyorum sonradan 7saat sonra su verdiler hep sıvı şeyler ye dediler bende ta dün gece 12de çiğ köfte yemiştim bugün akşam 7de kadar bana bişey vermediler öldüm sadece su getirin diyorum dayandım saat akşam 7de kalktım su ictimm bisküvi yedim yürü dediler suntayi çıkardılar çok şükür🙏o ilk kalkış Allah’ım nasıl bişey ama doktor hadi sen yaparsın dedi kalktım bebeğim için yürüdüm saat başında yurutuyolar şuan bebeğim yanımda açıdan kivraniyorum belki ama hamdolsun kızım sağlıklı bisekilde yanımda hiçte uyanmiyo😂 hakkınızı helal edin uzun oldu bana dua edin sancılarım azalsın 🙏♥️