Eminekeskin 5, buçuk haftalık hamileyim. Kesem gözükmedi. Kan testi yaptırdım. Hcg 2500 çıktı. Doktor 2 gün sonra tekrar kan testi istedi. Dış gebelik olma ihtimali var mi. Böyle bi durumla karşılaşan var mi
Mkblgrlyn Eminekeskin 2 tane düşüğüm oldu o geldi aklıma. İlkinde gecikme oldu kan tahlili yaptrdim hcg 2500 cikti bu mutlulugu sadece 1 hafta yaşadım. Kasıklarım öyle cok acıyodu ki anlatamam. Hesabima gore 4 haftalikti ama kese falan yoktu. Sonra kanamam oldu hcg bi anda 600 e indi yani düsuk oldu. 3 ay somra tekrae hamile kaldim. O da hesabıme göre 5 bucuk 6 haftalikdi hcg 650ydi 4 gun sonra 900 oldu ama yine kese yoktu. Bunun mutlulugunuda sadece 2 hafta yasasim biraz umudm vardi ama yine olmadı. Umarım düşük olmaz. Hemen kese gorunecek diye bir şey yok içini ferah tut. Allah kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤰🏻
Balbocegi_ Eminekeskin benimde kese var dollenme yok 8 haftada bakilcak tekrar hersey iyiydi ama nasip
Balbocegi_ Eminekeskin in scanim ya ilkimde herseyi anliyodum ama ikincide hicbirsey hissetmiyorum halbuki ilkinde hissedilmezmis ama bilmyrm nasip galba
Eminekeskin Havacianne çok teşekkür ediyorum aslında doktor kötü bişey demedi de internetten araştırınca korktum biraz bi de ikinci kan testini istemesi beni kaygılandırdı. Acaba bişey mi var diye
zumrabasra Eminekeskin benmde oyle oldu kesem 7. Haftada goründü cok kücük suan bence gorünmemesi normal 😊
Havacianne Eminekeskin bendende ikinci test istedi kuzum her gebeden isteniyor. Şimdiden sytes yapma kendine daha çok başındasın keyfini çıkar kuzucummm.. bol bol dinlen ama tam tutunma haftaları ev işi süpürme falan yapma ♥️