Kızlar selamlar tüp bebekle gebe kaldım 3 ay nerdeyse jel kullandım bırakalı 1 ay olcak Uzun aradan sonra 2 gündür sarı akıntım oluyordu bugün baya baya misket misket ilaç kalıntıları gelmeye başladı bu durumu yaşayan oldu mu merak ediyorum cevap verirseniz sevinirim