Edaaguleer arkadaşlar 3 aylik hamileyim ve bugün açık pembe kanamam geldi cok korkuyorum yarin kontrolüm var acaba başına boyle birsey gelen oldu mu?
MiniKaya Edaaguleer başıma gelmedi canım postun üstte kalsın diye yazıyorum daha önceden riskli bir durumun varmıydı ? Belki içerde ufak bir kanama alanı oluşmuş olabilir keşke bugün gitseydin doktoruna yada yarına kadar çok hareket etmemeye çalış dikkat et