TUGBI gerçekten iyi ki anneler var🙏🏻 🌸 annen yanında olduktan sonra başka birine de ihtiyaç duymuyosun zaten eşin dışında. hiç üzülme, sıkılma, hatta bu konu üzerine düşünme bile. Bırak aksın gitsin hayatından demek ki o insanın sana katabileceği şey sınırlı. O böyle de, beklentiye girme hersey daha güzel oluyor. Kendini de doldurma ona karşı bırak hayatında nefret olmasın. Sen bebeğine odaklan, annenin varlığına şükret🙏🏻🌸 ben öyle yapmaya çalışıyorum iyi geliyor💁🏻♀️😊
Hayırlısıyla fındıkları kucağımıza alalım🙏🏻🌸 gerisi bi şekilde hallolur🤷🏻♀️