Bir belirti olmadığı sürece test yapılmadığını biliyorum benimde doğumum yakın fakat doktorum böyle birşey istemedi. Acaba bu zorunlu mu? Daha önce haberlerde zorunlu olmadığını belirli olmadan yapılmadığını duymuştum. Umarım gerek kalmaz hepimiz sağlıklı bir şekilde kucakladı evlatlarımızı