Gamzee1381 benim tarama testim yas dolayısı ile sınır çıkmıştı, fetal dna testi yani size tavsiye edileni yaptırdık,evet ücreti yüksek ama aklimda kalsın istemedim.Sonuc temiz geldi tabii ki yine doğana kadar kimse bunu bilemez %1-2 yanilma payı oluyor yine de.Sadece en son yapılan, sonuca en güvenilen test o.