Daha önceden evli değilken sağ tarafımda böbrek taşı vardı. Bulantı kusma ağrı çok çektim düşüremedi bir em sonunda taşı lazerle kırdırdım. 3 yıl oldu Şuan 28 haftalık hamileyim. Ve yine sağ tarafım ağrıyor. Yine aynı sancı yine aynı bulantı kusma. Ağrıdan dolayı midem bulanıyor. Benim gibi olan var mı? Alternatif çözümler önerebilir misiniz. Hiçbir ilaç kullanamam. Sıcak tutmaya çalışıyorum ama ağrı geçmiyor. Lütfen yardım edin taş varsa nasıl düşürebilirim. Yada aynısını yaşayanlar sizler nasıl atlattınız. Son 2 ayım kaldı ama bu acı dayanılacak gibi de değil. Gebelikte sağ böbrek ağrırmış genelde baskıdan dolayı öyle de olabilir dediler sizlerinde fikrini almak istedim. Şimdiden teşekkür ederim