Gul_tayfun38 Kızlar 28nci haftadayım kız bebiş bekliyoruz ama hala karar veremedik ismine sizler ne isim koyacaksınız yada koydunuz 🤗 anlamlı güzel isimler önerirmisiniz lütfenn 😌
htcedgn Gul_tayfun38 Sare,Maya,Defne,Yaren,Nehir ve Yade isimleri arasından Yade’ye karar verdik biz♥️
gamzosgamzos Benim kızımım ismi Ecrin Dua Ecrini babası koydu Duayı ben koydum evlat sahibi olabilmek için çok Dua etmiştim o benim kabul olmuş Duam çok şükür Rabbime yuzden Dua koymak istedim sende sağlıkla al yavrunu kucağına inşaAllah 😊
Gul_tayfun38 zezeyyy yaaa şaka gibi bu isimler arasında gidip geliyorum 😂 tabi birde Ada var bakalım ne olacak ☺️