EsraYlmazYavuz Kızlar eşimin doğum günü 11 aralıkta, 10 haftalığım sizce ozamana kadar öğrenebilir miyim bebeğim kendini gösterirse? Süpriz yapmak istiyorum da, bundan daha güzel bi hediye olamaz. 12 haftalıkken cinsyetini öğrenen oldu mu?
EdaMinaKele EsraYlmazYavuz ben 11+4 te öğrenmiştim kız oldugunu bacak arası cok acık ve hareketli oldugundan sonrasında 2 kez kontrolle gittim değişen bir durum olmadı bence gösterirse ufak bir supriz yapabilirsin mesela ben kızıma ilk patiğini alıp kutuya koydum paket yaptım öyle söyledim eşime Hayırlı olsun bu arada cnm 🤰🏻
EsraYlmazYavuz EdaMinaKele teşekkür ederim canım, umarım benim bebişim de gösterir. Bende yeni trend çıktı ya kutuya konulan balon modası, mavi mi pembe mi onu yaparım herhalde, bende senin kızını tebrik ederm, maşallah.